فارس: پهپادهای متجاوز رژیم صهیونیستی به دنبال ایست‌های بازرسی هستند

اقتصادنیوز چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 21:18
اقتصادنیوز: فارس در خبری نوشت: پهپادهای رژیم صهیونیستی برای هدف قراردادن ایست‌های بازرسی در تهران به پرواز درآمده‌اند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، بررسی‌های اولیهٔ حاکی از آن است که پهپادهای رژیم صهیونیستی برای هدف قراردادن ایست‌های بازرسی در تهران به پرواز درآمده‌اند و پدافند هوایی در حال رصد و هدف قراردادن این پهپادهاست. 

اخبار تأییدنشده از عملیات ناکام یکی از این پهپادها در شمال‌شرق تهران حکایت دارد.

تحلیلگران تأکید کرده‌اند که دشمن از امنیت پایدار در شهرها و حضور مؤثر مردم در محلات و ایست‌های بازرسی به‌شدت ناراضی است و باوجود آن‌ها برنامه‌های خود را شکست‌خورده می‌بیند.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.