استراتژی گواردیولا برای تقابل با رئال؛ پیچیدن نسخه میزبان در خانه‌اش

الف چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 17:46
سرمربی اسپانیایی من‌سیتی می‌خواهد از غیبت دو مهره کلیدی رئال مادرید در بازی امشب دو تیم نهایت استفاده را ببرد.


به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال منچسترسیتی در حالی از ساعت 23:30 امشب (چهارشنبه - به وقت تهران) در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف رئال مادرید برود که حالا خبر می‌رسد پپ گواردیولا می‌خواهد از غیبت دو بازیکن کلیدی رئال نهایت استفاده را برده و در همین بازی رفت کار کهکشانی‌ها را تمام کند.


رسانه انگلیسی «تاچ لاین» در این مورد نوشته است: پپ گواردیولا می‌خواهد از غیبت کیلیان امباپه و جود بلینگام نهایت استفاده را ببرد و در بازی امشب، تیمش را با سیستمی فوق‌العاده تهاجمی به مصاف رئالی‌ها بفرستد. سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی می‌خواهد امشب گام بزرگی به سوی صعود به مرحله یک چهارم نهایی بردارد و معتقد است تیمش با کسب یک نتیجه خوب در برنابئو، می‌تواند 80 درصد از راه صعود را طی کند.

کیلیان امباپه ستاره فرانسوی کهکشانی‌ها که اخیراً دچار پیچ‌خوردگی زانوی چپ شده بود، در بازی امشب غایب است، اما گفته می‌شود این ستاره فرانسوی به بازی برگشت با منچسترسیتی خواهد رسید.

جود بلینگام هم که در اواسط بهمن ماه و در جریان برتری 2 بر یک رئال مادرید مقابل رایو وایکانو در هفته بیست‌ودوم لالیگای اسپانیا از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد، گفته می‌شود هر دو بازی رفت و برگشت مقابل من‌سیتی را از دست خواهد داد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.