تنبیه دو کشتی توسط سپاه در تنگه هرمز / مورد اصابت پرتابه های ایرانی قرار گرفتند

رکنا چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 16:29
رکنا: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اعلام کرد: یک کشتی با مالکیت رژیم صهیونیستی و پرچم لیبریا، پس از بی‌توجهی به اخطارهای نیروی دریایی سپاه مورد اصابت پرتابه‌های ایرانی قرار گرفت و در جای خود متوقف شد.
تنبیه دو کشتی توسط سپاه در تنگه هرمز / مورد اصابت پرتابه های ایرانی قرار گرفتند

به گزارش رکنا، پایگاه اطلاع رسانی سپاه پاسداران امروز چهارشنبه (۲۰ اسفندماه)، در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: کشتی expres room با مالکیت رژیم صهیونیستی با پرچم لیبریا صبح امروز پس از بی توجهی به اخطارهای نیروی دریایی سپاه پاسداران مورد اصابت پرتابه‌های ایرانی قرار گرفت و در جای خود متوقف شد.

در این اطلاعیه تاکید شد: کشتی کانتینربر mayuree naree نیز ساعاتی پیش پس از بی توجهی به هشدارها و اخطارهای نیروی دریایی سپاه پاسداران و اصرار غیرقانونی برای عبور از تنگه هرمز، مورد نواخت آتش رزمندگان ایرانی قرار گرفت.

در این اطلاعیه آمده است: «تنگه هرمز» بدون تردید و لحظه‌ای غفلت تحت مدیریت هوشمند نیروهای شجاع دریایی سپاه پاسداران قرار دارد. متجاوزان آمریکایی و شرکایش حق عبور ندارند.

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.