
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،رسانه PakistanToday و CNN گزارش دادهاند که یکی از اعضای تیم ملی فوتبال زنان ایران که به استرالیا پناهنده شده بود، تصمیم گرفته درخواست پناهندگی خود را پس بگیرد و به کشور بازگردد.
این تصمیم در حالی گرفته شد که همزمان با جنگ روانی گسترده علیه جمهوری اسلامی ایران، دولت آمریکا و رسانههای غربی تلاش داشتند با برجستهسازی اخبار پناهندگی، چهرهای ناامن از ایران در آستانه جام جهانی ترسیم کنند. بازگشت این بازیکن، علیرغم فشار رسانهای و عملیات روانی دشمن برای تشویق به ماندن، نشاندهنده عبور از فضای هیجانی و پیوستن به موج بازگشت همتیمیهایش بود. پیشتر دادستانی کل ایران نیز با انتشار بیانیهای، اعضای تیم را به بازگشت «با امنیت و اطمینان» دعوت کرده بود.
_