استقبال از تیم ملی زنان؛ دختران ایران فعلا در مالزی!

خبرورزشی چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 09:42
اعضای تیم ملی فوتبال بانوان با استقبال سفیر ایران در مالزی وارد این کشور شدند.

اعضای تیم ملی فوتبال بانوان ایران با استقبال ولی‌الله محمدی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در مالزی وارد کوالالامپور شدند.

ملی‌پوشان فوتبال بانوان که روز سه شنبه ۱۹ اسفندماه سفر خود را از گلدکوست آغاز کرده بودند، پس از توقفی در سیدنی راهی کوالالامپور شدند و در فرودگاه این شهر مورد استقبال سفیر ایران در مالزی قرار گرفتند. نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) نیز در فرودگاه حضور داشتند.

کاروان تیم ملی پس از انجام مراحل ورود، راهی هتل محل اقامت خود شد و در حال حاضر در هتل مستقر شده است تا زمان فراهم شدن شرایط و برنامه پرواز بازگشت به ایران، در کوالالامپور اقامت داشته باشد.

لازم به ذکر است؛ از جمع اعضای بازیکنان و کادر فنی این تیم ۷ نفر با تیم برنگشتند و در استرالیا درخواست پناهندگی دادند.

بیشتر بخوانید: وزیر کشور استرالیا با دختران تیم ملی فوتبال ایران دیدار کرد +تصاویر

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.