انهدام یک پهپاد دشمن توسط پدافند ارتش در کرمان

خبرگزاری مهر چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 06:06
کرمان_معاون امنیتی و انتظامی استانداری کرمان از انهدام یک فروند پهباد در شهر کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رحمان جلالی، دقایقی پیش (بامداد چهارشنبه) گفت: بامداد امروز یک فروند پهپاد دشمن آمریکایی-صهیونی توسط سامانه‌های پدافندی نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی در کرمان هدف قرار گرفت و ساقط شد.

وی افزود این پهپاد متجاوز پس از ورود به محدوده هوایی استان کرمان، بلافاصله توسط سامانه‌های پدافندی رصد و هدف قرار گرفت و پیش از هرگونه اقدام، ساقط شد.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار کرمان با اشاره به آمادگی کامل نیروهای پدافندی در منطقه افزود: شرایط در استان کرمان کاملاً تحت کنترل است و این اقدام در راستای حفظ امنیت و صیانت از حریم هوایی کشور انجام شده است.

جلالی، همچنین از هوشیاری نیروهای مسلح و سامانه‌های پدافند هوایی در مقابله با هرگونه تهدید احتمالی قدردانی کرد و اطمینان داد که امنیت استان کرمان برقرار است و جای نگرانی برای شهروندان وجود ندارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.