فرمانده نیروی دریایی سپاه: شناورهای مرتبط با متجاوزان حق عبور از تنگه هرمز را ندارند/ تردید دارید امتحان کنید

خبرآنلاین چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 05:01
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: در ابتدای جنگ اعلام کردیم و باز هم اعلام می‌کنیم هیچ شناوری که مرتبط با متجاوزان به ایران باشد، حق عبور از تنگه هرمز را ندارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

در ابتدای جنگ اعلام کردیم و باز هم اعلام می‌کنیم هیچ شناوری که مرتبط با متجاوزان به ایران باشد، حق عبور از تنگه هرمز را ندارد. اگر تردید دارید نزدیک شوید و امتحان کنید.

فرمانده نیروی دریایی سپاه: شناورهای مرتبط با متجاوزان حق عبور از تنگه هرمز را ندارند/ تردید دارید امتحان کنید

۳۱۲۱۱

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.