سلیمانی: روند تخلیه کالا در بنادر تنگستان مطلوب است

خبرگزاری مهر چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 00:54
بوشهر- فرماندارتنگستان گفت: روند تخلیه کالا در بنادر این شهرستان مطلوب است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسلم سلیمانی عصر سه شنبه در بازدید از گمرکات دلوار و بوالخیر و همچنین اسکله بندر عامری ضمن گفت‌وگو با مسئولان گمرک، کارگزاران حمل و تخلیه، و نیروهای مستقر در اسکله، از پیشرفت مطلوب کارها و فعالیت شبانه‌روزی کارکنان ابراز رضایت کرد و گفت: با توجه به شرایط فعلی کشور و محدودیت‌های ناشی از تحولات اخیر، کالاهایی که از مسیر گمرکات تنگستان وارد می‌شوند، نقش کلیدی در تنظیم بازار شهرستان و حتی برخی نقاط استان دارند و از این رو، تسریع در روند ترخیص و توزیع آنها برای جلوگیری از هرگونه اختلال در زنجیره تأمین ضروری است.

سلیمانی افزود: تخلیه کالا در بنادر دلوار، بوالخیر و بندر عامری در حال حاضر بدون مشکل پیش می‌رود، اما برای حفظ این روند و افزایش سرعت کار، تصمیم گرفته شده نیروی انسانی بیشتری به فرآیندهای تخلیه و ترخیص اضافه شود تا در ساعات اضافه‌کار نیز فعالیت ادامه یابد.

فرماندار تنگستان همچنین ایجاد سازوکار هماهنگ میان گمرک، بخشداری و دستگاه‌های پشتیبان را از اولویت‌های جدی دانست و بر تقویت ارتباطات لجستیکی و تأمین زیرساخت‌های تخلیه و بارگیری تأکید کرد.

سلیمانی با تمجید از تلاش بی‌وقفه نیروهای اجرایی گفت: همت و همکاری کارکنان گمرکات و اسکله‌ها نشان‌دهنده روحیه جهادی و مسئولیت‌پذیری آنان در خدمت به مردم است، امروز عملکرد این نیروها، تضمین‌کننده امنیت کالایی و آرامش اقتصادی در تنگستان است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.