کلانتری ۱۱ و پلیس راه عجب شیر مورد حمله قرار گرفته است

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 اسفند 1404 - 20:28
عجب‌شیر- فرمانده انتظامی شهرستان عجب شیر گفت: کلانتری ۱۱ و پلیس راه عجب شیر مورد حمله دشمنان آمریکایی-اسرائیلی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ ستار داداشی عصر سه‌شنبه در گفتگو با رسانه‌های این شهر گفت: در حمله خبیثانه دشمن به ساختمان کلانتری ۱۱ و پلیس راهور شهرستان باتوجه به تدابیری که از قبل اتخاذ شده بود الحمدالله هیچ گونه خسارت جانی نداشته است.

وی افزود: لازم‌به ذکر است با توجه به حضور تعداد زیادی سرباز از منطقه ما در پادگان عجب‌شیر، خبر نادرست حمله به پادگان ارتش عجب شیر که توسط برخی رسانه‌ها منتشر شده بود، موجب نگرانی برخی از شهروندان گردید.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.