گفته بودیم اینترنشنال را بزنید! پس بسم‌الله!

تابناک سه شنبه 19 اسفند 1404 - 19:51
امروز سه‌شنبه ۱۹ اسفند که یکی از روزهای همان‌دوره‌زمانه آخرالزمانی است و همه‌چیز از پس پرده بیرون افتاده، باراک راوید خبرنگار آکسیوس در حساب کاربری خود در شبکه ایکس نوشت موساد به‌طور منظم از شبکه ‌اینترنشنال برای جنگ اطلاعاتی استفاده می‌کند.

ما که گفته بودیم اینترنشنال را بزنید! بسم‌الله!

به گزارش خبرنگار فرهنگی تابناک، در دوره‌زمانه جالبی به سر می‌بریم؛ دوره‌زمانه‌ای که قدیمی‌ها به آن می‌گفتند آخرالزمان! اگر در دوره‌زمانه‌های پیشین، روزها و سال‌ها می‌گفتیم فلان‌ماجرا توطئه دشمن بوده، خیلی‌ها باور نمی‌کردند و ساده‌لوحانه می‌گفتند نه! به‌خاطر سوءمدیریت خودمان بوده است! اما در دوره‌زمانه جالب امروزی که دشمن برای نابودی خود عجله می‌کند و قدم به قدم به پایان بازی نزدیک می‌شود، مرتب به طرح و نقشه‌های مخفی خود اعتراف می‌کند.

یکی از اعترافات درباره تلاش برای نابودی اقتصاد ایران در شهرها و روستاها و ایجاد نارضایتی در کشور بود. اعتراف دیگر، مربوط به آتش‌افروزی و سوءاستفاده از اعتراضات مردم به گرانی‌ها (که البته خود گرانی‌ها هم ریشه در نقشه‌های یهود بین‌الملل داشت) بود. 

اما اعتراف دیگر مربوط به فعالیت‌های جاسوسی منتهی به اقدامات نظامی یهود توسط پایگاهی است که به‌ظاهر نام رسانه اینترنشنال را بر خود دارد.

مخاطبان تابناک به خاطر دارند روز ۱۶ اسفند مطلبی را درباره این‌قرارگاه جاسوسی دشمن منتشر کردیم که در پوشش رسانه فعالیت می‌کند. این‌مطلب «درخواستی از نیروهای مسلح؛ هزینه خیانت به ایران را بالا ببرید و اینترنشنال را بزنید!» آن‌روز منتشر شد و از نیروهای مسلح کشور درخواست کردیم ساختمان این‌به‌ظاهر شبکه و تعدادی از عواملش را که نشانی منازل‌شان در صداوسیما منتشر شده، هدف قرار دهند. تعداد زیادی از مخاطبان هم در بخش نظرات مطلب، با الفاظ مودبانه و غیر ادبی از سربازان وطن خواستند این‌پایگاه یهودی را هرچه زودتر هدف قرار دهد.

امروز سه‌شنبه ۱۹ اسفند که یکی از روزهای همان‌دوره‌زمانه آخرالزمانی است و همه‌چیز از پس پرده بیرون افتاده، باراک راوید خبرنگار آکسیوس (وابسته به موساد) در حساب کاربری خود در شبکه ایکس (توییتر سابق) نوشت موساد به‌طور منظم از شبکه ‌اینترنشنال برای جنگ اطلاعاتی استفاده می‌کند.

راوید گفت اینترنشنال که تحت حمایت موساد است، مختصات مکانی حمله به داخل ایران را به اسرائیل می‌دهد.

این‌خبر یک‌‌توضیح تکمیلی هم داشت؛ این‌که اینترنشنال دوشنبه ۱۸ اسفند اعلام کرد مردم به یک‌سالن ورزشی و یک‌مسجد منتقل شده‌اند و با رسیدن ساعت شب، همان مکان‌ها توسط نیروهای آمریکایی صهیونی بمباران شدند.

به‌عنوان سربازان عرصه رسانه به برادرانمان در سنگرهای نظامی و مدافعان وطن می‌گوییم، یکی از اهداف مشروع شما همین‌پایگاه جاسوسی و عاملانش هستند که مشغول گرا دادن برای بمباران مردم ایران هستند! بعد از این‌همه موفقیت در زدن پالایشگاه‌ها، رادارها، فرودگاه‌ها، پایگاه‌ها و سامانه‌های پدافندی دشمن، حالا نوبت این‌یکی هدف رسیده! معطلش نکنید! چشم امید مردم ایران به شماست! بسم‌الله!

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.