این رانندگان نیاز به تمدید کارت هوشمند ندارند

اقتصادنیوز سه شنبه 19 اسفند 1404 - 17:12
اقتصادنیوز: بر اساس اعلام سازمان تامین اجتماعی، رانندگان حمل و نقل درون و برون شهری، تا پایان فروردین ۱۴۰۵ می‌توانند بدون نیاز به تمدید کارت هوشمند رانندگان نسبت به پرداخت حق بیمه جاری خود اقدام کنند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، در اطلاعیه این سازمان آمده است: با توجه به تعطیلی برخی از مراکز تمدید کارت هوشمند رانندگان در سطح کشور به عنوان یکی از موارد قانونی مورد نیاز جهت استمرار بیمه‌پردازی این گروه، با هدف استمرار و عدم بروز وقفه در بهره‌مندی ذینفعان از خدمات بیمه‌ای و درمانی، با مجوز اخذ شده و طبق هماهنگی بعمل آمده توسط سازمان تامین اجتماعی، رانندگان مزبور تا پایان فروردین ۱۴۰۵ نیازی به تمدید کارت نداشته و کماکان با همان کارت هوشمند رانندگی می‌توانند نسبت به پرداخت حق بیمه جاری خود اقدام و از مزایای قانونی برخوردار شوند.

گفتنی است مرکز ارتباط مردمی سازمان تأمین اجتماعی به صورت شبانه‌روزی و با شماره تلفن سراسری ۱۴۲۰، بدون نیاز به پیش‌شماره از سراسر کشور و یا تلفن همراه، آماده ارائه خدمات، مشاوره و راهنمایی‌های لازم‌ و نیز ثبت یا پیگیری درخواست‌های کلیه مخاطبان و ذینفعان سازمان است.

براساس گزارش روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در پایان یادآور می‌شود تنها مرجع رسمی اطلاع‌رسانی اخبار و موضوعات مربوط به سازمان تأمین اجتماعی، اداره کل روابط عمومی است، لذا به کلیه مخاطبان توصیه می‌شود در شرایط فعلی، موضوعات را از طریق وبسایت Tamin.ir دنبال کنند.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.