سهمیه سوخت با کارت شخصی ۲۰ لیتر شد

پارس نیوز سه شنبه 19 اسفند 1404 - 16:51
استاندار تهران: سهمیه سوخت با کارت شخصی از ۳۰ لیتر به ۲۰ لیتر کاهش پیدا کرده است.

 سهمیه بنزین با کارت سوخت شخصی کم شد.استاندار تهران گفت سهمیه سوخت با کارت شخصی از ۳۰ لیتر به ۲۰ لیتر کاهش پیدا کرده است.

به گزارش پارس نیوز ، سهمیه سوخت با کارت شخصی از ۳۰ لیتر به ۲۰ لیتر کاهش پیدا کرده است.  سهمیه ها بعد از دو سه روز به روال سابق باز می گردد.

برای سوختگیری فقط برای در موارد ضروری به جایگاه‌ها مراجعه کنند و از کارت شخصی سوخت خود استفاده کنند و به هیچ وجه کارت اضطرار جایگاه را تقاضا نکنند.

خودروهایی که دو گانه سوز هستند به هیچ وجه برای بنزین مراجعه نکنند، بلکه باید به جایگاههای سی‌ان‌جی برای دریافت گاز مراجعه کنند.

با توجه به محدودیت ایجاد شده در سوخت رسانی با بنزین، تمام جایگاه‌های سی‌ان‌جی استان تهران و البرز، برای سوختگیری به صورت ۲۴ ساعته فعالیت می‌کنند.

منبع خبر "پارس نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.