سبزه‌زاری: سامانه بارشی تا شنبه در خوزستان فعال است

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 اسفند 1404 - 13:13
اهواز - مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: از اواخر وقت فردا سامانه بارشی وارد استان می‌شود و تا اواسط روز شنبه سبب رگبار و رعد و برق در اغلب مناطق خواهد شد.

محمد سبزه‌زاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی نشان می‌دهد فردا عبور ریزموج‌هایی از جو استان رخ می‌دهد که سبب افزایش ابر و بارش‌های نقطه‌ای و خفیف در برخی مناطق به ویژه ارتفاعات خواهد شد.

وی افزود: از اواخر وقت فردا سامانه بارشی وارد استان خوزستان می‌شود و تا اواسط روز شنبه فعال خواهد بود که پیامد آن رگبار و رعد و برق در اغلب مناطق استان است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان توضیح داد: اوج بارش‌ها از اواسط روز پنجشنبه تا اواسط روز جمعه پیش‌بینی می‌شود و بیشترین حجم بارش‌ها در مناطق و ارتفاعات شمال شرق و شرق استان مورد انتظار است.

وی گفت: تا روز پنجشنبه افزایش چهار تا ۶ درجه‌ای دما به ویژه در دمای روزانه در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

سبزه‌زاری بیان کرد: شمال خلیج فارس نیز تا فردا مواج خواهد بود.

وی در پایان عنوان کرد: در شبانه‌روز گذشته بهبهان با دمای ۲۴.۵ و گتوند با دمای ۲.۸ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان گزارش شده‌اند.

مدیرکل هواشناسی خوزستان افزود: در همین مدت دمای اهواز بین ۲۱.۸ و ۹.۷ درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.