واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری با ۱۹ مصدوم و ۴ فوتی

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 اسفند 1404 - 12:23
یزد - سرپرست اورژانس استان یزد گفت: در حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری ۱۹ نفر مصدوم و چهار نفر فوت شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد سهیلی گفت: سه‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۴ ساعت ۰۰:۲۵ بامداد بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری یزد به کرج در محور اردکان_نایین ، ۱۹ نفر مصدوم و چهار نفر فوت شدند.

وی ادامه داد: واژگونی اتوبوس‌ در محدوده استان اصفهان بوده و بلافاصله دو دستگاه آمبولانس اردکان جهت کمک به انتقال مصدومان به محل حادثه اعزام شدند و دو مصدوم را به بیمارستان ضیایی اردکان منتقل کردند.

سرپرست اورژانس یزد ادامه داد: ۱۷ نفر از مصدومان در بیمارستان حشمتیه نائین بستری شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.