پیام تبریک وزیر سابق ورزش وجوانان به رهبر انقلاب

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 اسفند 1404 - 11:16
وزیر سابق ورزش و جوانان با صدور پیامی انتخاب سومین رهبر جمهوری اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پیام تبریک مسعود سلطانی فر آمده است:

محضر مبارک حضرت آیت الله سید مجتبی حسینی خامنه‌ای دامت برکاته

انتخاب جناب‌عالی را به عنوان سومین رهبر انقلاب اسلامی ایران توسط مجلس خبرگان رهبری، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بدون تردید، این انتخاب مدبرانه و خردمندانه، نشان‌دهنده عبور موفق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از یک برهه حساس تاریخی و نمادی از انسجام ملی، وحدت کلمه و ایستادگی پولادین در برابر توطئه ها و دشمنی‌های بدخواهان این مرز و بوم اسلامی است.

این انتخاب مهم که با رأی قاطع خبرگان ملت صورت پذیرفت، بار دیگر اثبات‌کننده این حقیقت بود که نظام اسلامی با بهره‌مندی از ظرفیت‌های والای قانون اساسی، از هرگونه بن‌بست و توقف در مسیر پرفراز و نشیب خود مبرا است.

یقین دارم در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) و رهبری فرزانه و مدبرانه حضرتعالی، ایران اسلامی همچنان استوار، سربلند و مصمم در مسیر پیشرفت گام برخواهد داشت و آینده پیش روی ملت شریف ایران، روشن و امیدبخش خواهد بود.

از درگاه ایزد منان، سلامتی و توفیقات روزافزون جناب‌عالی را در این مسئولیت خطیر برای پاسداری از ارزش‌های انقلاب و خدمت به اسلام و مسلمین مسئلت دارم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.