سامانه بارشی جدید وارد چهارمحال و بختیاری می‌شود  

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 اسفند 1404 - 10:36
شهرکرد- مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری از ورود سامانه بارشی جدید طی روزهای آینده به این استان خبر داد.

معصومه نوروزی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی، امروز در سطح استان وزش باد پیش‌بینی می‌شود و در شهرستان کوهرنگ نیز در برخی ساعات بارندگی رخ خواهد داد

وی افزود: سامانه بارشی جدید از پس‌فردا وارد استان خواهد شد و انتظار می‌رود شدت بارش‌ها در مناطق مرتفع و کوهستانی بیشتر باشد.

نوروزی ادامه داد: با ورود این سامانه، کاهش دما و احتمال بارش برف در ارتفاعات وجود دارد و لازم است شهروندان و کشاورزان اقدامات پیشگیرانه لازم را انجام دهند.

مدیرکل هواشناسی همچنین هشدار داد: به دلیل شدت بارش‌ها، احتمال آب‌گرفتگی معابر و جاری شدن روان‌آب‌ها در برخی مناطق وجود دارد و توصیه می‌شود مردم از توقف در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: وزش باد شدید در برخی نقاط استان پیش‌بینی می‌شود که می‌تواند موجب خسارت به سازه‌های سبک و گلخانه‌ها شود.

نوروزی در پایان تأکید کرد: اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع از طریق رسانه‌ها و سامانه‌های هشدار هواشناسی ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند آخرین وضعیت جوی را از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل هواشناسی استان دریافت کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.