پاسخ عراقچی به اعترافات سنتکام

عصر ایران سه شنبه 19 اسفند 1404 - 02:30
وزیر خارجه کشورمان به اعترافات فرماندهی نیروهای تروریست آمریکا در منطقه(سنتکام) واکنش نشان داد.

وزیر خارجه کشورمان به اعترافات فرماندهی نیروهای تروریست آمریکا در منطقه(سنتکام) واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، سید عباس عراقچی گفت: از فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا (CENTCOM) متشکرم که اعتراف کرد از قلمرو همسایگان ما برای استقرار سیستم های HIMARS و شلیک موشک‌های برد کوتاه علیه مردم ما استفاده می‌کنند، که ظاهراً حمله به کارخانه آب شیرین کن (قشم) هم با استفاده از آنها بوده است.

وی تصریح کرد: اگر موشک های قدرتمند ما این سیستم‌ها را در هر کجا که هستند به تلافی نابود کنند، هیچ کس نباید شکایتی داشته باشد.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.