اصولگرایان سمنان با حضرت آیت‌الله مجتبی خامنه‌ای بیعت کردند

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 اسفند 1404 - 01:02
سمنان- شورای وحدت اصولگرایان سمنان با صدور بیانیه‌ای، ضمن تبریک انتخاب حضرت آیت‌الله سید مجتبی خامنه‌ای به عنوان رهبر انقلاب، با ایشان بیعت کردند و این انتخاب را امتداد راه امام ره دانستند.

به گزارش خبرنگار مهر، شورای وحدت استان سمنان در پی انتخاب حضرت آیت الله سید مجتبی خامنه ای به عنوان رهبر انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد که مشروح آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شورای وحدت استان سمنان با نهایت خرسندی و افتخار، انتخاب شایسته‌ حضرت آیت‌الله سید مجتبی خامنه‌ای (دامت برکاته) به عنوان رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران از سوی مجلس خبرگان رهبری را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نماید.

این انتخاب حکیمانه، جلوه‌ای از تداوم مسیر نورانی ولایت و امتداد راه امام راحل عظیم‌الشأن (قدس سره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام شهید سید علی خامنه‌ای (قدس سره الشریف) است، که بار دیگر پیوند ناگسستنی ملت مؤمن و انقلابی ایران را با آرمان‌های الهی و انقلابی به نمایش گذاشت.

شورای وحدت استان سمنان ضمن بیعت با مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام سید مجتبی خامنه‌ای(دامت برکاته)، اطمینان دارد که ایران اسلامی در پرتو زعامت و هدایت‌های الهی ایشان، مسیر اعتلای معنوی، توسعه‌ عدالت، استواری در برابر دشمنان و گسترش عزت اسلامی را با قدرت و بصیرت ادامه خواهد داد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.