کلیه ادارات منطقه سیستان در روز سه شنبه تعطیل شد

خبرگزاری مهر دوشنبه 18 اسفند 1404 - 19:37
زاهدان - کلیه ادارات حوزه سیستان به دلیل وزش طوفان، سه شنبه ۱۹ اسفندماه تعطیل شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان اعلام کرد: باتوجه به هشدار سطح نارنجی هواشناسی و شدت گرفتن طوفان گرد و خاک در منطقه سیستان در روز سه شنبه مورخ ۱۹ اسفندماه ۱۴۰۴، کلیه ادارات سیستان تعطیل می باشد.

این تصمیم با هدف حفظ سلامت ، شهروندان و کارکنان ادارات و بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بحران استان اتخاذ شده و شامل شهرستان‌های زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز است.گفتنی است؛ مراکز خدمات‌رسان و درمانی از این تصمیم مستثنی بوده و طبق روال فعالیت خواهند کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.