رستمی: ترخیص کالاهای اساسی در بنادر ادامه دارد

خبرگزاری مهر یکشنبه 17 اسفند 1404 - 16:54
بوشهر- معاون اقتصادی استاندار بوشهر گفت: به طور مستمر، شاهد ترخیص کالاهای اساسی هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، رسول رستمی در بازدید از شهرک‌های صنعتی استان بوشهر اظهار کرد: کالاهای اساسی به اندازه کافی در بازار موجود است و ذخایر کالاها نیز مطلوب است.

وی افزود: چالشی از بابت تامین کالاهای اساسی در سطح استان بوشهر وجود ندارد و همه گمرکات استان در این زمینه فعال هستند.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: تخلیه ۵۰ شناور متوسط در گمرکات استان بوشهر انجام شده و به طور مستمر، شاهد ترخیص کالاهای اساسی هستیم.

رستمی تصریح کرد: جلسات تنظیم بازار استان نیز به طور مستمر برگزار شده و هماهنگی کاملی در این زمینه وجود دارد.

وی اضافه کرد: امروز از شرکت‌های تأمین و توزیع در بخش‌های مختلف از جمله شوینده‌ها و مواد غذایی و پروتئینی، بازدید داشتیم که بحمدالله وضعیت تامین و توزیع با کیفیت مطلوبی انجام می‌شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.