اعلام ساعت کاری ادارات هرمزگان در شب های قدر

خبرگزاری مهر یکشنبه 17 اسفند 1404 - 15:16
بندرعباس-معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان گفت: ساعت آغاز به کار ادارات در روزهای بعد از شب‌های قدر ساعت ۱۰ صبح خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا پاکروان اظهار کرد: ساعت آغاز به کار ادارات در روزهای بعد از شب‌های قدر ساعت ۱۰ صبح خواهد بود.

پاکروان بیان کرد: ساعت کار بیمارستان‌ها و نحوه حضور کارکنان اداری به‌صورت شیفتی تنظیم می‌شود، با تأکید بر اینکه ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به هیچ عنوان با وقفه یا خللی مواجه نگردد. مراکز درمانی، دستگاه‌های امدادرسان و شرکت‌های خدمات‌رسان از جمله آتش‌نشانی‌ها، اتفاقات برق، آب و گاز، امداد جاده‌ای و سایر خدمات عمومی، همچنین پاسگاه‌های نظامی و انتظامی، واحدهای عملیاتی دستگاه‌های مشمول ماده ۱۲ قانون و امور گمرکی و نیز نیروهای نوبت‌کاری و شیفت‌گردان، مطابق با تصویب‌نامه شماره ۲۴۳۱۸۷/ت۶۱۰۱۱هـ مورخ ۲۸/۱۲/۱۴۰۱ هیئت وزیران فعالیت خواهند کرد.

وی افزود: میزان ساعت کاری کاهش‌یافته تا سقف مقرر در قانون، از طریق دورکاری جبران می‌شود. ساعت کاری بانک‌ها نیز از سوی شورای هماهنگی بانک‌های استان اعلام خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.