کاشت ۵ هزار اصله درخت در مدارس کرمان به نام شهدای دانش آموز و معلم

خبرگزاری مهر یکشنبه 17 اسفند 1404 - 13:39
کرمان- مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تعداد ۵ هزار اصله درخت از طرف رهبر شهید و به نام شهدای دانش آموز و معلمان شهید آموزشگاه شجره طیبه میناب در مدارس استان کرمان کاشته می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا فرحبخش، پیش از ظهر یکشنبه در مراسم نمادین آغاز عملیات کاشت درخت در مدارس استان کرمان از طرف رهبر شهید و به نام شهدای دانش آموز و معلم شهید آموزشگاه شجره طیبه میناب، از کاشت بیش از ۵ هزار اصله درخت در قالب طرح شجره طیبه در مدارس استان خبر داد.

وی با تسلیت شهادت رهبر معظم انقلاب «رضوان الله تعالی الیه» فرماندهان نظامی و جمعی از مردم به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان افزود: از رهبر شهیدمان یاد گرفتیم که استوار بمانیم و غم را به عهدی برای ساختن تبدیل کنیم.

وی با بیان اینکه هر نهال نشانه‌ای ست بر استقامت مردم ایران ادامه داد: به پاس ۴ دهه درختکاری رهبر شهیدمان و به نام شهدای فرهنگی و دانش آموز بیش از ۵ هزار اصله درخت در مدارس استان کرمان کاشته می شود.

گفتنی است مراسم نمادین آغاز عملیات کاشت درخت در مدارس استان از طرف رهبر شهید و به نام شهدای دانش آموز و معلم شهید آموزشگاه شجره طیبه میناب با حضور جمعی از مسئولان و فرزندان شهدا به ویژه فرزند شهید حجت الاسلام اکبر قربانی از شهدای هوانیروز در دبیرستان پسرانه شاهد ناحیه یک کرمان برگزار شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.