استاندار بوشهر: کاهش تعداد نیروها نباید موجب کاستی در خدمت به مردم شود

خبرگزاری مهر یکشنبه 17 اسفند 1404 - 11:34
بوشهر- استاندار بوشهر گفت: کاهش تعداد نیروهای انسانی در دستگاه‌ها و نهادها نباید موجب کاستی در ارائه خدمات به مردم شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان زارع صبح یکشنبه در نشست شورای معاونین استانداری بوشهر، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات هم استانی‌ها، از حضور باشکوه آنان در تجمعات مردمی در میادین شهرهای استان قدردانی کرد.

وی افزود: این حضور جلوه‌ای از اتحاد و انسجام مردمی را به نمایش گذاشته است.

زارع از فعالیت‌های موسسات، تشکل‌ها و نهادهای مردمی، مذهبی و فرهنگی در این خصوص نیز تشکر کرد.

استاندار در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مردم، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط اضطرار جنگی و ملاحظات حفاظتی، کاهش تعداد نیروهای انسانی در دستگاه‌ها و نهادها نباید موجب کاستی در ارائه خدمات به مردم شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.