خدمات در ۸ مرکز سلامت جاسک بدون هیچ مشکلی در حال انجام است

خبرگزاری مهر یکشنبه 17 اسفند 1404 - 10:59
جاسک-سرپرست شبکه بهداشت و درمان جاسک گفت: باتوجه به شرایط جنگی، خدمات در هشت مرکز سلامتی و درمانی در سطح شهرستان بدون هیچ مشکل به صورت شبانه‌روزی در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود پابرجا اظهار کرد: باتوجه به پیش بینی‌ها و تمهیدات اندیشیده شده در شرایط بحرانی در خصوص ارائه خدمات سلامت و توزیع دارویی به شهروندان جاسک هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی بیان کرد: سایر مراکز بهداشتی و درمانی سطح این شهرستان به صورت ۲ شیفت فعال و بیماران را ویزیت می‌کنند و تنها در شیفت بعد از ظهر و شب بیماران اورژانسی پذیرش خواهند شد و همچنین مراقبت های بهداشتی مادران باردار نیز پیگیری می شود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان جاسک یادآور شد: آزمایشگاه‌های شهرستان جاسک نیز فعال و با اولویت به موارد اورژانسی و مادران باردار نیز در حال ارائه خدمت هستند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.