اخلال در زمینه سوخت رسانی در استان تهران طی چند روز رفع می شود

خبرگزاری مهر یکشنبه 17 اسفند 1404 - 10:54
تهران- استاندار تهران با بیان این که مشکلی در زمینه تامین سوخت وجود ندارد، گفت: اخلال در زمینه سوخت رسانی در استان تهران طی چند روز رفع می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق معتمدیام استاندار تهران پیش از ظهر یکشنبه در یک گفتگوی تلویزیونی گفت: حملات دشمن مشکلاتی در زمینه سوخت رسانی ایجاد کرده اما تلاش داریم، اخلال در روند سوخت رسانی رفع شود.

وی افزود: چند روز زمان می برد، اما ما مشکلی در خصوص تامین سوخت نخواهیم داشت.

استاندار تهران تاکید کرد: مردم از مراجعه به جایگاه های سوخت خودداری کنند.

این خبر تکمیل می شود...

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.