بقائی: ایران در حال استفاده از حق ذاتی خود برای دفاع از کشور است

خبرگزاری مهر یکشنبه 17 اسفند 1404 - 10:39
سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرد: ایران در حال استفاده از حق ذاتی خود برای دفاع در برابر جنگ تجاوزکارانه و غیرقانونی آمریکا و اسرائیل است.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، در پیامی در شبکه ایکس اعلام کرد که ایران در حال استفاده از حق ذاتی خود برای دفاع در برابر جنگ تجاوزکارانه و غیرقانونی آمریکا و اسرائیل است.

بقائی در این پیام تأکید کرد که جنگ تجاوزکارانه و غیرقانونی آمریکا و اسرائیل علیه ایران، نه تنها تلاش‌های دیپلماتیک را نابود کرده بلکه بنیان‌های حقوق بین‌الملل را نیز در هم شکسته و حمله‌ای ویرانگر علیه بشریت را آغاز کرده است.

وی همچنین هشدار داد که سکوت و بی‌تفاوتی در برابر این نقض‌های آشکار و جنایات، اعتبار نظام حقوق جهانی را تضعیف کرده و متجاوزان آینده را جسورتر خواهد کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.