عراقچی: امیدواریم برادران سعودی به توافق پکن پایبند بمانند

عصر ایران یکشنبه 17 اسفند 1404 - 00:11
سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه در مصاحبه اختصاصی ایندیپندنت عربی گفت :من و همتای سعودی‌ام به‌طور مستمر در تماس هستیم

وزیر خارجه کشورمان گفت: من و همتای سعودی‌ام به‌طور مستمر در تماس هستیم و مقام‌های سعودی به ما اطمینان داده‌اند که به‌طور کامل متعهدند اجازه ندهند از خاک، آب‌ها یا حریم هوایی‌شان علیه ایران استفاده شود، تماس‌های ما ادامه دارد و امیدواریم برادران سعودی نیز به توافق پکن پایبند بمانند.

به گزارش ایسنا، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه در مصاحبه اختصاصی ایندیپندنت عربی گفت :من و همتای سعودی‌ام به‌طور مستمر در تماس هستیم و مقام‌های سعودی به ما اطمینان داده‌اند که به‌طور کامل متعهدند اجازه ندهند از خاک، آب‌ها یا حریم هوایی‌شان علیه ایران استفاده شود. تماس‌های ما ادامه دارد و امیدواریم برادران سعودی نیز به توافق پکن پایبند بمانند.

وی افزود: مسئولیت تشدید تنش‌ها را متوجه واشینگتن و تل‌آویو است. تجاوز آمریکا و اسرائیل کل منطقه را در معرض خطر قرار داده است. که ایران همسایگان خود را دشمن نمی‌داند.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: ما دوست همسایگان خود هستیم. حضور پایگاه‌های آمریکایی در منطقه چیزی جز ناامنی به همراه نداشته است. این جنگ بر منطقه تحمیل شد، اما ما به متجاوز درسی سخت خواهیم داد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.