تجاوز جنگنده‌های دشمن به چند کارگاه تولیدی و یک باشگاه اسب سواری

خبرگزاری مهر شنبه 16 اسفند 1404 - 23:31
اصفهان - معاون امنیتی و انتظامی استانداری اصفهان از تجاوز جنگنده‌های آمریکایی صهیونی به چند کارگاه تولیدی و یک باشگاه اسب سواری در اصفهان خبر داد.

اکبر صالحی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در تجاوز جنگنده‌های آمریکایی صهیونی به شهرهای استان اصفهان چند واحد کارگاه تولیدی و یک باشگاه اسب سواری دچار خسارت شد.

وی افزود: در تجاوز جنگنده‌های آمریکایی صهیونی ۱۱ شهروند به شهادت رسیدند و شماری هم مجروح شدند.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری اصفهان تصریح کرد: اصفهان، نجف‌آباد، آران و بیدگل، برخوار، خمینی‌شهر، شهرضا، فلاورجان و مبارکه هشت شهرستانی بودند که امروز مورد حملات تروریستی آمریکایی صهیونی قرار گرفتند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.