فرماندار تنگستان: حضور مردم در مساجد راهکار مقابله با دشمنان است

خبرگزاری مهر شنبه 16 اسفند 1404 - 22:46
بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: انس با قرآن کریم و حضور مردم در مساجد بهترین راهکار برای مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسلم سلیمانی در ادامه برنامه‌های فرهنگی و معنوی ماه مبارک رمضان و با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و بصیرت‌افزایی، در محافل انس با قرآن کریم در مساجد قرآن و امیرالمومنین (ع) شهر اهرم حضور یافت.

فرماندار تنگستان شنبه شب در این محافل قرآنی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت رهبر انقلاب اسلامی، بر تداوم مسیر انقلاب و اقتدار نظام تأکید کرد.

وی با تأکید بر اینکه انس با قرآن کریم و حضور مردم در مساجد بهترین راهکار برای مقابله با توطئه‌های دشمنان است، افزود: امروز بیش از پیش نیاز داریم تا با بهره‌گیری از مواعظ قرآنی، سطح آگاهی و بصیرت خود را در مسیر پیروی از ولایت و آرمان‌های انقلاب اسلامی ارتقا دهیم.

فرماندار تنگستان: حضور مردم در مساجد راهکار مقابله با دشمنان است

سلیمانی تصریح کرد: حضور مردم در مساجد و محافل قرآنی، نشان‌دهنده عمق ایمان و تعلق خاطر آنان به ارزش‌های دینی است و این پدیده مبارک باید با برنامه‌ریزی دقیق‌تر و هدفمندتر ادامه یابد تا نسل جوان نیز بیش از پیش با مفاهیم بلند قرآنی آشنا شوند.

فرماندار تنگستان در این محافل معنوی که با حضور گسترده قشرهای مختلف مردم ولایت‌مدار و قرآن‌دوست برگزار شد، ضمن قرائت آیات نورانی قرآن کریم و شرکت در مناجات‌های شبانه، بر اهمیت ویژه تلاوت و تدبر در آیات الهی تاکید کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.