جعفری: سهمیه آرد نانوایان مازندران تحویل شد

خبرگزاری مهر شنبه 16 اسفند 1404 - 21:11
ساری سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی مازندران از توزیع کامل سهمیه آرد اسفندماه نانوایان در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد جعفری شامگاه شنبه در نشست کارگروه آرد و نان با اشاره به پایش وضعیت تأمین و توزیع آرد در روزهای پایانی سال و همزمان با ماه مبارک رمضان اظهار کرد: سهمیه آرد اسفندماه واحدهای خبازی استان به طور کامل توزیع شده است.

وی افزود: با توجه به افزایش تقاضا در ایام پایانی سال و ورود مسافران به استان، با پیگیری‌های انجام شده سهمیه‌های فوق‌العاده آرد برای نانوایان در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: این اقدام در کنار تلاش مستمر نانوایان، کارخانجات آرد و شرکت‌های حمل‌ونقل موجب شد روند تأمین نان در استان با ثبات بیشتری دنبال شود و صف‌های خرید نیز تا حد زیادی کاهش یابد.

دبیر کارگروه گندم، آرد و نان مازندران با اشاره به وضعیت ذخایر آرد در استان تصریح کرد: برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل در تأمین نان، برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده و توزیع سهمیه آرد فروردین‌ماه نیز در روزهای آینده آغاز می‌شود تا نانوایان بدون وقفه به فعالیت خود ادامه دهند.

جعفری همچنین از پیگیری برای تقویت ذخایر گندم استان خبر داد و گفت: در حال حاضر روند انتقال محموله‌های گندم از سایر استان‌ها به مازندران در دست انجام است تا روند تولید آرد و تأمین نان با کیفیت مطلوب تداوم داشته باشد.

وی در پایان تأکید کرد: اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان با رصد مستمر زنجیره تأمین، تلاش می‌کند دسترسی شهروندان و مسافران به نان و سایر کالاهای اساسی به‌صورت پایدار و بدون مشکل فراهم باشد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.