مشکلی در پرداخت حقوق و مزایای فرهنگیان لرستانی وجود ندارد

خبرگزاری مهر شنبه 16 اسفند 1404 - 18:02
خرم‌آباد- مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: مشکلی در پرداخت حقوق و مزایای فرهنگیان لرستانی وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید عیسی سهرابی در جلسه شورای معاونین و روسای شهرستان‌ها و مناطق با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه نیروی انسانی تصریح کرد: حقوق و مزایا جمع شده و مشکلی در پرداخت آن وجود ندارد.

وی ادامه داد: همچنین فرآیند رتبه‌بندی به شکل حداکثری انجام شده و مشمولین، حقوق اسفندماه خود را همراه با رتبه‌بندی دریافت خواهند کرد.

سهرابی در ادامه با بیان اینکه برنامه‌ریزی باید با فرض وجود همه سختی‌ها و متناسب با وضعیت موجود باشد، بر لزوم توجه به سلامت جسمی دانش‌آموزان و تدوین برنامه‌های ویژه برای آنان تاکید کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان همچنین از افزایش ظرفیت خط ۱۵۷۰ به منظور پاسخگویی به مسائل سلامت روانی خبر داد و افزود: مشکلات فنی اخیر شامل پارازیت و قطعی اینترنت در سرور اصلی ظرف روزهای گذشته با پیگیری‌های مستمر رفع شده است و اکنون خط ۱۵۷۰ با ظرفیت دو برابر آماده ارائه خدمات به مخاطبان استان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر استمرار ارتباط شبکه‌ای مدیران مناطق با مدارس و ارتباط مدارس با معلمان و والدین تاکید کرد و خواستار انعطاف‌پذیری و مسئولیت‌پذیری تمامی عوامل اجرایی شد.

سهرابی در پایان با تأکید بر لزوم انتقال آرامش و امیدواری در جامعه و مقابله با جنگ روانی دشمن، از تمامی دست‌اندرکاران خواست تا با همدلی و مسئولیت‌پذیری حداکثری، در حفظ امنیت روانی و تداوم آموزش کوشا باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان یادآور شد: امید است با تلاش‌های مستمر و هماهنگی همه‌جانبه، شاهد عبور موفقیت‌آمیز از این شرایط و تضمین سلامت و آینده‌ای روشن برای دانش‌آموزان باشیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.