حمله پهپاد انهدامی به نفتکش آمریکایی در خلیج فارس

همشهری آنلاین شنبه 16 اسفند 1404 - 17:19
نیروی دریایی سپاه اعلام کرد: ظهر امروز یک فروند نفتکش در میانه خلیج فارس مورد اصابت یک پهپاد انهدامی قرار گرفت.

به گزارش همشهری‌آنلاین، نیروی دریایی سپاه اعلام کرد: ظهر امروز یک فروند نفتکش با نام تجاری "Louise P" و پرچم جزایر مارشال، به عنوان یکی از دارایی‌های ایالات متحده، در میانه خلیج فارس مورد اصابت یک پهپاد انهدامی قرار گرفت.

این اقدام در راستای تأکیدات قبلی این نیرو مبنی بر هدف قرار دادن تمامی دارایی‌های رژیم صهیونیستی و ایالات متحده به عنوان اهداف مشروع برای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی انجام شده است.

نیروی دریایی سپاه پیش‌تر نیز اعلام کرده بود که این دارایی‌ها به عنوان تهدیداتی علیه امنیت منطقه شناخته می‌شوند و بنابراین، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی حق دارند در برابر آنها واکنش نشان دهند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.