نیروی دریایی سپاه اعلام کرد: ظهر امروز یک فروند نفتکش با نام تجاری "Louise p "با پرچم جزایر (مارشال ) به عنوان یکی از دارایی های آمریکای تروریست در میانه خلیج فارس مورد اصابت یک فروند پهپاد انهدامی قرار گرفت.
نیروی دریایی سپاه از هدف قرار دادن نفتکش متخلف آمریکایی در خلیج فارس خبر داد.
به گزارش تسنیم، نیروی دریایی سپاه اعلام کرد: ظهر امروز یک فروند نفتکش با نام تجاری "Louise p "با پرچم جزایر (مارشال ) به عنوان یکی از دارایی های آمریکای تروریست در میانه خلیج فارس مورد اصابت یک فروند پهپاد انهدامی قرار گرفت.
قبلا هم نیروی دریایی سپاه اعلام کرده بود که تمامی دارایی های رژیم کودککش صهیونیستی و امریکای تروریست در منطقه اهداف مشروعی برای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی هستند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.