کرامتی: ذخیره‌سازی کالاهای اساسی به میزان قابل‌ قبولی انجام شده است

خبرگزاری مهر شنبه 16 اسفند 1404 - 15:16
بجنورد- مدیرکل صمت خراسان شمالی گفت: خوشبختانه ذخیره‌سازی کالاهای اساسی به میزان قابل‌ قبولی انجام شده است و هم استانی از خرید های هیجانی پرهیز کنند.

مهدی کرامتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با تمهیدات اندیشیده شده و تلاش شبانه‌روزی اصناف و اتحادیه‌ها، اقلام اساسی مورد نیاز مردم به میزان کافی تأمین شده است و در حال حاضر هیچ‌گونه نگرانی بابت ذخیره‌سازی کالاها در استان وجود ندارد.

وی با اشاره به همراهی همیشگی و پای کار بودن تشکل‌های صنفی، افزود: خوشبختانه ذخیره‌سازی کالاهای راهبردی به میزان قابل‌ قبولی انجام شده است؛ لذا از هم‌استانی‌های عزیز تقاضا داریم در خرید اقلام مورد نیاز، متناسب با مصرف روزانه خود عمل کرده و از خرید بیش از نیاز پرهیز کنند.

مدیرکل صمت خراسان شمالی همچنین در خصوص وضعیت تأیید و پخت نان در سطح استان خاطرنشان کرد: با هدف رفاه حال شهروندان، سهمیه آرد نانوایی‌ها افزایش یافته و با همکاری و تعامل سازنده اتحادیه نانوایان، زمان پخت نان در واحدهای نانوایی طولانی‌تر شده است تا دسترسی مردم به نان تازه در ساعات بیشتری از شبانه‌روز تسهیل شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.