معتمدیان:آسیب به ۱۳۰ پست برق در یک هفته گذشته؛حداکثر قطعی برق ۲ساعت

خبرگزاری مهر شنبه 16 اسفند 1404 - 14:14
تهران-استاندار تهران با اشاره به خسارات وارد شده به زیرساخت‌های برق در پی حملات اخیر دشمن، گفت: طی هفته گذشته به ۱۳۰ پست برق آسیب وارد شده اما قطعی برق حداکثر ۲ساعت بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق معتمدیان، استاندار تهران، ظهر شنبه در یک گفتگوی تلویزیونی با اشاره به وضعیت زیرساخت‌های خدماتی استان اظهار کرد: در یک هفته گذشته حدود ۱۳۰ پست برق در استان تهران بر اثر حملات دشمن دچار آسیب شده است، اما با تلاش شبانه‌روزی نیروهای عملیاتی صنعت برق، خدمات‌رسانی به سرعت برقرار شده و بیشترین زمان قطعی برق برای مشترکان حدود دو ساعت بوده است.

وی همچنین از تغییر نحوه فعالیت کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه دولت، از فردا ۲۰ درصد کارکنان دستگاه‌های اجرایی مستقر در استان تهران به صورت حضوری فعالیت خواهند داشت و ۸۰ درصد دیگر به صورت دورکاری به انجام وظایف می‌پردازند.

استاندار تهران تأکید کرد: این مصوبه شامل مدیران دستگاه‌ها نمی‌شود و مدیران موظف هستند در محل کار خود حضور داشته باشند.

معتمدیان در ادامه با اشاره به وضعیت بازار و تأمین کالاهای اساسی نیز افزود: از مردم درخواست می‌کنیم خریدهای خود را بر اساس نیاز روزمره انجام دهند و از خریدهای هیجانی پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه اقدامات لازم برای ایجاد ثبات در بازار در حال انجام است، گفت: خوشبختانه در برخی کالاها از جمله مرغ شاهد کاهش قیمت نیز بوده‌ایم و روند تأمین و توزیع کالاها در استان تهران به‌طور مستمر در حال انجام است.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود ۳۰۰ هزار واحد صنفی در استان تهران در زمینه تأمین و توزیع مایحتاج عمومی مردم فعالیت دارند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

این خبر تکمیل می شود....

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.