به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل دهستانی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حوالی ظهر شنبه چندین مورد صدای انفجار شنیده شد که ناشی از حملات و تعرض دشمن صهیونیستی-آمریکایی است.
وی افزود: در این دور حملات، یک سوله در شهرک صنعتی یزد مورد حمله قرار گرفته است که خوشبختانه غیرفعال بوده است و ما خسارت جانی و انسانی در آن نداریم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد تصریح کرد: همچنین در این حمله یک تعرض به پایانهبار بوده است که تیمهای ارزیاب در حال ارزیابی اولیه هستند
دهستانی با بیان اینکه تعرضات محدودی نیز به اماکن نظامی در حاشیه شهر یزد داشتیم که دستگاههای خدماترسان و تیمهای ارزیابی در محل حضور دارند و بررسیهای اولیه در حال انجام است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: به محض اینکه توضیحات لازم جمعبندی به مردم اطلاع داده میشود.
دهستانی ادامه داد: با تمهیدات و اقدامات پیشگیرانه که در محیطهای مختلف داشتیم خسارات ما خسارت قابل توجهی نیست.












