حضور مردم عامل بازدارندگی در برابر تهدیدات دشمن است

خبرگزاری مهر شنبه 16 اسفند 1404 - 12:40
خرم‌آباد - رئیس‌کل دادگستری لرستان، تأکید کرد: حضور مردم عامل بازدارندگی در برابر تهدیدات دشمن است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سعید شهواری در جریان بازدید شبانه از برخی از مراکز قضایی، اظهار داشت: در شرایطی که دشمنان آمریکایی و صهیونیستی با ابزارهای مختلف در پی ایجاد ناامنی و بی‌ثباتی هستند، حضور به‌موقع و قاطع همکاران قضایی، اداری و نیروهای امنیتی و انتظامی نقشه‌های آنها را خنثی کرده است.

وی در این دیدار ضمن قدردانی از همه مردم و دستگاه‌های نظارتی، امنیتی، انتظامی، امدادی، اجرایی و بسیج این همدلی را مایه افتخار و عامل بازدارندگی در برابر تهدیدات دشمنان توصیف کرد.

رئیس‌کل دادگستری لرستان با اشاره به حضور به‌موقع و مؤثر نیروها در رویدادهای اخیر، نقش آنها را در صیانت از امنیت و سربلندی ایران اسلامی تعیین‌کننده دانست.

حجت‌الاسلام شهواری با اشاره به تحولات امنیتی اخیر، تصریح کرد: در این مقطع حساس، هماهنگی، هوشیاری و آمادگی عملیاتی مجموعه استان نقش مهمی در مدیریت شرایط و جلوگیری از تهدیدهای دشمنان دارد و این امر نماد تعهد، تخصص و احساس مسئولیت همه مردم است.

وی افزود: رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی، قضات و کارکنان اداری دادگستری لرستان نیز با الگوگیری از فرهنگ ایثار، شهادت، گذشت و فداکاری، وظیفه خود در صیانت از امنیت کشور را رها نکردند و در کنار مردم همواره در میدان حضور داشتند و این مسیر همچنان ادامه دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.