جنایت دشمن در حمله به زیرساخت‌های تأمین آب قشم؛ ۳۰ روستا بدون آب شدند

خبرگزاری مهر شنبه 16 اسفند 1404 - 10:56
بندرعباس - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان از حمله دشمنان به یکی از زیرساخت‌های تأمین آب قشم خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد نفیسی صبح شنبه در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت شهادت قائد شهید امت و محکومیت اقدامات خصمانه دشمن آمریکایی صهیونیستی در هدف قرار دادن مراکز غیر نظامی، اظهار کرد: متأسفانه شب گذشته، دشمن متجاوز آمریکایی-صهیونیستی در جنایتی آشکار و مذبوحانه به یکی از آب شیرین کن‌های جزیره قشم حمله کردند.

وی افزود: آب شیرین کن و بخشی از تاسیسات شرکت آب و برق مپنا که روزانه بین ۱۲ هزار تا ۱۵ هزار لیتر از آب مورد نیاز جزیره قشم و روستاهای تابعه را تامین می‌کرد مورد اصابت قرار گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان تأکید کرد: در حال حاضر تأمین آب در ۳۰ روستا از بخش‌های مرکزی، حرا و شهاب قشم با چالش روبرو شده است.

نفیسی با محکوم کردن این جنایت غیر انسانی، خاطرنشان کرد: مردم نگران نباشند قطعا مسئولان تمام تلاش خود را برای تأمین آب مورد نیاز انجام خواهند داد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.