پلیس با ارسال پیامکی از مردم خواست در صورت مشاهده افرادی که از اماکن آسیب دیده برای دشمن عکسبرداری میکنند، آن ها را شناسایی و به پلیس اطلاع دهند.
به گزارش شمال نیوز، پلیس با ارسال پیامکی سراسری به هموطنان اعلام کرد: از آنجا که برخی مزدوران وابسته به دشمن جنایتکار در حال جمعآوری و ارسال تصاویر و اطلاعات اماکن آسیبدیده یا محل حضور نیروهای حافظ امنیت هستند، خواهشمند است چنانچه با این وضعیت روبرو شدید، فورا ماموران انتظامی و امنیتی را مطلع نمایید.
منبع خبر "
شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.