میرزایی: فعالیت ادارات مرکزی با حضور ۳۰ درصدی کارکنان آغاز می‌شود

خبرگزاری مهر شنبه 16 اسفند 1404 - 01:04
اراک- معاونت توسعه و منابع انسانی استانداری مرکزی از آغاز فعالیت ادارات این استان با حضور ۳۰ درصدی کارکنان خبر داد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی میرزایی اظهار کرد: در شرایط جنگی کنونی با هدف استمرار ارائه خدمات عمومی به مردم و حفظ امنیت و آرامش کارمندان نظام اداری، تا زمان بازگشت شرایط کشور به حالت عادی با استناد به بخشنامه ابلاغی ۱۴ اسفند ۱۴۰۴ ؛ تمامی سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مستقر در استان مرکزی از روز یکشنبه هفدهم اسفند جاری تا اطلاع ثانوی با حضور ۳۰ درصد از کارکنان به‌صورت حضوری فعالیت می کنند.

معاونت توسعه و منابع انسانی استانداری مرکزی افزود: واحدهای عملیاتی دستگاه‌های خدمات‌رسان، شهرداری‌ها، مراکز درمانی، نظامی، انتظامی و امنیتی از شمول این بخشنامه مستثنی هستند.

وی گفت: مدیران دستگاه‌ها مکلفند با حضور مستمر در محیط جغرافیایی محل خدمت به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که در روند خدمت‌رسانی به مردم خللی ایجاد نشود.

میرزایی بیان کرد: همچنین کارکنانی که از ظرفیت دورکاری استفاده می‌کنند، ضمن ارتباط مستمر با محل خدمت، در صورت نیاز دستگاه‌ها آمادگی لازم برای حضور در محل کار و ارائه خدمات را داشته باشند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.