به گزارش خبرنگار مهر، یک فروند پهپاد هرمس رژیم صهیونیستی عصر سهشنبه پس از تجاوز به حریم هوایی استان بوشهر، توسط سامانههای پدافندی شناسایی و با اقدام به موقع نیروهای عملیاتی در تنگستان هدف قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار مهر، یک فروند پهپاد هرمس رژیم صهیونیستی عصر سهشنبه پس از تجاوز به حریم هوایی استان بوشهر، توسط سامانههای پدافندی شناسایی و با اقدام به موقع نیروهای عملیاتی در تنگستان هدف قرار گرفت.