هجوم گسترده پهپادی نیروی دریایی ارتش به پایگاه های آمریکایی

تابناک جمعه 15 اسفند 1404 - 19:46
نیروی دریایی ارتش با موج گسترده حمله پهپادی، پایگاه‌های آمریکا و سرزمین های اشغالی را هدف آتش پرحجم خود قرار داد.

 

هجوم گسترده پهپادی نیروی دریایی ارتش به پایگاه های آمریکایی

به گزارش تابناک، بر اساس اطلاعیه شماره ۱۵ ارتش جمهوری اسلامی ایران، از بامداد امروز تا ساعتی پیش، نیروی دریایی ارتش با موج گسترده حمله پهپادی، محل تجمع و پایگاههای آمریکا در منهاد ابوظبی، کمپ العدیری کویت و رادارهای کربن‌پایه تأسیسات راهبردی سدوت میچا در سرزمین های اشغالی رژیم صهیونی را هدف آتش پرحجم خود قرار داد.

در این اطلاعیه آمده است: خون پاک همرزمان شهید و عزیز ناو دنا در شریانهای دریادلان ارتش جریان دارد و این نبرد تا پشیمان ساختن دشمن زبون ادامه خواهد داشت.



منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.