انهدام ۲ فروند پهپاد هرمس در خوزستان و اندیمشک

عصر ایران جمعه 15 اسفند 1404 - 19:01
روابط عمومی سپاه اعلام کرد: یک فروند پهپاد هرمس پنجشنبه ساعت ۱۵:۳۰ در اندیمشک توسط سامانه‌های نوین پدافند پیشرفته سپاه و تحت کنترل شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور رهگیری و منهدم شد.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مورد اصابت قرار گرفتن ۲ فروند پهپاد هرمس در خوزستان و اندیمشک خبر داد.
 
به گزارش ایسنا، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: یک فروند پهپاد هرمس ۹۰۰ توسط سامانه‌های نوین پدافند پیشرفته سپاه و تحت کنترل شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور در اهواز مورد اصابت قرار گرفت و در منطقه کوهستانی مسجدسلیمان سقوط کرد.
 
روابط عمومی سپاه همچنین اعلام کرد: یک فروند پهپاد هرمس پنجشنبه ساعت ۱۵:۳۰ در اندیمشک توسط سامانه‌های نوین پدافند پیشرفته سپاه و تحت کنترل شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور رهگیری و منهدم شد.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.