خالدی: ۱۱ پایگاه هلال‌احمر در جریان حملات اخیر آسیب دیدند

خبرگزاری مهر جمعه 15 اسفند 1404 - 15:46
سخنگوی جمعیت هلال احمر اعلام کرد که از آغاز حملات به کشور، ۱۱ پایگاه هلال احمر در شهرستان‌های مختلف آسیب دید.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی خالدی، سخنگوی جمعیت هلال احمر گفت: از روز اول حملات به کشورمان تاکنون ۱۱ پایگاه هلال احمر در شهرستان‌های مختلف اعم از مهاباد، خمین و غیره دچار آسیب شدند و برخی از آنها کاملا غیرفعال شدند که آخرین پایگاه آسیب دیده مربوط به شهرستان مهاباد در استان آذربایجان غربی بود.

وی افزود: همچنین ۷ نفر از امدادگران دچار مصدومیت های مختلف شدند که برخی از آنها مرخص شده اند و برخی از آنها هنوز در بیمارستان در حال درمان هستند و خداروشکر تاکنون هیچ یک از امدادگران جان خود را از دست نداده‌اند که امیدواریم این اتفاق اصلا رخ ندهد.

سخنگوی جمعیت هلال‌احمر ادامه داد: همچنین ۳ خودروی عملیاتی هلال احمر نیز کاملا تخریب شده و از چرخه عملیاتی خارج شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.