نماینده مردم کرج در مجلس: باید همچنان در میدان حضور داشته باشیم

خبرگزاری مهر جمعه 15 اسفند 1404 - 14:47
کرج- نماینده مردم کرج ، اشتهارد و فردیس درمجلس شورای اسلامی گفت: مردم همیشه درصحنه باید همچنان در میدان حضور داشته باشند تا کما فی سابق دشمن به اهداف خود نرسد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی شیرین زاد ظهر امروز درسخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته کرج اظهار کرد: برهمگان واجب است که حضور در میدان دفاع از کشور را به هیچ عنوان ترک نکنند .

وی افزود: در فتنه دی ماه دیدیم که بازهم نیروهای بسیجی ، مردم و نیروهای انتظامی و نظامی به میدان آمدند و سنگر را حفظ کردند تادشمن از رسیدن به مقاصد خود محروم شد .

نماینده مردم کرج ،اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: با شهادت رهبر معظم انقلاب اسلامی دشمن درصدد بهره برداری و سوء استفاده است بنابراین باید همچنان کما فی سابق با بصیرت پیش رفت .

وی اضافه کرد: حضور مردم در میدان دشمن را ذلیل و بیچاره کرده و به رغم حمله های دشمن که شرایط رفته به رفته سخت تر می شود مردم همواره پای آرمان های نظام اسلامی ایستاده اند.

شیرین زاد در پایان تاکید کرد : با ایستادگی و مقاومت مردم جمهوری اسلامی ایران بیچاره شدن دشمن را خواهیم دید.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.