شهادت ۲ نفر از حافظان امنیت به‌دنبال تجاوز صهیونیستی آمریکایی به سلماس

خبرگزاری مهر جمعه 15 اسفند 1404 - 14:10
ارومیه- فرماندار سلماس اعلام کرد: شب گذشته ۱۴ اسفند دشمن ناجوانمرد صهیونی آمریکایی با تجاوز به دو نقطه از شهر سلماس دو نفر از حافظان امنیت در این شهر را به شهادت رساند.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی علائی با اشاره به شهادت شهید سرتیپ دوم «رضا راعی حبشی» از پرسنل نیروی انتظامی و شهید سرگرد پاسدار «اصغر بزرگمهر» از پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی حملات دیشب افزود: مراسم مشایعت با پیکر این شهدای والا مقام امروز جمعه ۱۵ اسفند بعد از نماز جمعه از مقابل مصلی امام خمینی (ره) به سمت مزار شهدای این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی گفت: در تجاوز شب گذشته دشمن به سلماس ۳ نفر نیز مجروح شدند که دو نفر مربوط به نیروهای نظامی و یک نفر از شهروندان عادی است،

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.