قول وزارت ورزش پس از بمباران آزادی: ورزشگاه‌ها را مدرن‌تر از قبل بازسازی می‌کنیم

خبرآنلاین جمعه 15 اسفند 1404 - 13:04
معاون توسعه ورزش قهرمانی وحرفه‌ای وزارت ورزش گفت: ورزشگاه‌ها را مدرن‌تر از قبل بازسازی و مجدداً در اختیار جامعه ورزش قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمدشروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی وحرفه‌ای وزارت ورزش گفت: چهره واقعی امپریالیسم آمریکا، استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی را باید به ملت قهرمان ایران، به‌ویژه جوانان عزیز نشان دهیم. البته آنها خود نیز با اقداماتشان این چهره را آشکار کرده‌اند.

وی افزود: مجموعه ورزشی دوازده هزار نفری آزادی برای برگزاری مسابقات مختلف در نظر گرفته شده است اما متأسفانه این ورزشگاه مورد حملات وحشیانه هواپیماهای آمریکایی ـ صهیونیستی قرار گرفت. علاوه بر آن، مجموعه ورزشی بعثت نیز هدف تهاجم هواپیماهای غاصب دشمن قرار گرفت.

اسبقیان در پایان خاطرنشان کرد: به‌طور قطع و یقین این ورزشگاه‌ها را بازسازی خواهیم کرد و مجدداً در اختیار جامعه ورزش قرار خواهیم داد. زمستان می‌رود و سیاهی به زغال می‌ماند،  ما این ورزشگاه‌ها را حتماً به‌صورت مدرن‌تر از گذشته و با تجهیزات پیشرفته خواهیم ساخت.

۲۵۸ ۲۵۸

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.