با قائدِ أمّت دوباره عهد می‌بندیم

خبرگزاری مهر جمعه 15 اسفند 1404 - 13:01
سروده‌هایش شاعران برای رهبر شهیدمان، همچون سیل خروشان در جریان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی عبداللهی شاعر خوش قریحه کشورمان، اندوه‌نامه‌ای را در رثای رهبر شهید انقلاب سروده است:

بُغضی نشسته در گلوی هر خیابان است

امّا فلسطین، بیشتر دلتنگِ باران است

کشتند آقایِ شهیدان حرم را…آه!

آقای کشوردوست، قربانیّ ایران است

باید مسیر انقلابِ عشق را فهمید

مبدأ: ولیِّ عصر، مقصد تا خراسان است

پرچم نمی افتد زمین، صاحبْ عَلَم باقیست

صاحبْ زمان در فتنه ها همراه انسان است

لاتحْزنوا…لاتَقْنطوا مِنْ رحمةِ رَبّی

یاد خدا آرام بخشِ هر دل و جان است

وقت سحر هنگامه ی خوب مناجات است

درهای رحمت باز شد، شب های رمضان است

ایرانِ من، زنده ست… روحِ ربّنا جاری ست

ایران من، آماده‌ی جنگی نمایان است

حکمِ جهاد آمد اَلا ای همسفر، برخیز

میدانِ رزم ما همین کوی و خیابان است

در صحنه باید بود با فریاد جانبازی

مشق شبِ سربازها، میدان به میدان است

این شورهای در سرِ هر لاله ی عاشق

تجدیدِ بیعت با امام و با شهیدان است

ای باوفا مردم، چه طوفانی به پا کردید

در جای جایِ میهنم، سیل خروشان است

بهر نبردی بی امان، آماده تر هستید؟!

این لشکر خونخواهیِ خورشید دوران است

خیبرشکن ها راهیِ قلب تلاویو اند

هر موشکِ ما لرزه بر اندام شیطان است

این روزها طی می شود…لایُخْلف المیعاد

این وعده ی صادق ، همانا حکم یزدان است

دارد صدای فتح می آید… خدایا شکر

عمر سگ و کفتارها هم رو به پایان است

ایرانِ من! با رمز یا زهرا و یا حیدر

با اذن ربُّ العالمین، پیروزِ میدان است

با قائدِ أمّت دوباره عهد می بندیم

تکلیف ما حفظ نظام و حفظ قرآن است

کابوس صهیون چیست؟! خار چشم دشمن کیست؟!

جمهوریِ اسلامی ِ آقای ایران است

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.