فرماندار قرچک بر نظارت مستمر بر بازار و تأمین کالاهای اساسی تأکید کرد

خبرگزاری مهر جمعه 15 اسفند 1404 - 12:11
قرچک- فرماندار قرچک با حضور سرزده در نانوایی‌ها و مراکز توزیع کالاهای اساسی، بر تداوم نظارت‌های میدانی و فعالیت گشت‌های مشترک نظارتی تأکید کرد و از تأمین کالاهای مورد نیاز مردم خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد اسلامی، به صورت سرزده و با همراهی معاون امور فنی و عمرانی فرمانداری، رؤسای ادارات صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و نمایندگان دستگاه‌های مرتبط، از تعدادی نانوایی و مراکز توزیع کالاهای اساسی در سطح شهرستان بازدید کرد.

نماینده عالی دولت در قرچک در حاشیه این بازدید با تأکید بر ضرورت نظارت مستمر بر بازار اظهار داشت: گشت‌های مشترک نظارتی به‌طور منظم از واحدهای توزیع کالا و خدمات، نانوایی‌ها، پمپ‌بنزین‌ها و سایر مراکز عرضه در سطح شهرستان بازدید می‌کنند و در این میان، نظارت بر تأمین و توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در اولویت قرار دارد.

اسلامی با اشاره به وضعیت تأمین کالاها در شهرستان افزود: خوشبختانه در حال حاضر هیچ‌گونه کمبودی در زمینه تأمین کالاهای اساسی، مواد غذایی، اقلام پروتئینی و سوخت در قرچک وجود ندارد و در صورت احتمال بروز کمبود در هر یک از اقلام، موضوع به‌سرعت پیگیری و نسبت به تأمین آن اقدام خواهد شد.

فرماندار قرچک در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در نحوه توزیع کالا یا ارائه خدمات، موضوع را از طریق سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت یا سامانه ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی گزارش دهند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن رسیدگی شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.