نامه ایران به شورای امنیت درباره حمله به مراکز غیرنظامی

تابناک جمعه 15 اسفند 1404 - 05:36
امیرسعید ایراوانی در نامه‌ای به شورای امنیت سازمان ملل و دبیرکل سازمان ملل:در طول این جنگ مجرمانه علیه کشورم، متجاوزان به‌طور عمدی مناطق غیرنظامی پرجمعیت و زیرساخت‌های حیاتی غیرنظامی را مورد هدف قرار داده‌اند.

نامه ایران به شورای امنیت درباره حمله به مراکز غیرنظامی

به گزارش تابناک، امیرسعید ایراوانی در نامه‌ای به شورای امنیت سازمان ملل و دبیرکل سازمان ملل:در طول این جنگ مجرمانه علیه کشورم، متجاوزان به‌طور عمدی مناطق غیرنظامی پرجمعیت و زیرساخت‌های حیاتی غیرنظامی را مورد هدف قرار داده‌اند. بر اساس آخرین گزارش جمعیت هلال ‌احمر جمهوری اسلامی ایران، در نتیجه این حملات وحشیانه و سبعانه تاکنون ۱۳۳۲ غیرنظامی بی‌گناه از جمله زنان و کودکان جان خود را از دست داده‌اند و با تداوم بی‌وقفه این حملات، شمار کشته‌ها و مجروحان همچنان در حال افزایش است.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.